Oogst van Oost: dit hebben wij voor jou bereikt in het derde kwartaal van 2020

Uit de resultaten van het eerste ledentevredenheidsonderzoek dit jaar blijkt dat dat de contacten met bestuurders, medewerkers en adviseurs en de informatievoorziening naar leden goed worden gewaardeerd. Belangenbehartiging is de belangrijkste reden om lid te zijn van LTO Noord.

Aan de andere kant hebben leden meer behoefte aan concrete resultaten en de zichtbaarheid en transparantie daarvan.

De Oogst van Oost geeft je een goede indruk van onze inzet en resultaten van het afgelopen kwartaal in onze regio. Van gebiedsprocessen, het starten van nieuwe projecten tot proeven op het land en vele andere mijlpalen.

Van persoonlijk naar digitaal contact
Hoezeer ik het persoonlijke contact van de ledenbijeenkomsten nu mis en we het ook dit najaar met digitaal overleggen en samenzijn moeten doen, merk ik ook dat boeren en tuinders van oudsher innovatief zijn en goed kunnen schakelen naar ‘hoe kan het dan wel’. En dus vergaderen we volop via videobellen en zijn we bedreven geworden in het geven van webinars over zaken als stikstof, korte ketens, of wat je als werkgever moet weten rond de nieuwste coronamaatregelen.

Want in het belang van ons allemaal gaan we door voor ons allemaal. Samen met jou, afdelings- en regiobestuurders en LTO Nederland blijven we de schouders eronder zetten voor resultaten die bijdragen aan jouw bedrijfsvoering, jouw omgeving of onze sector.

Benieuwd wat wij bereikt hebben in het derde kwartaal? Bekijk dan onze Oogst van Oost.

Met vriendelijke groet,

Ben Haarman, voorzitter LTO Noord regio Oost