Campagne
Op initiatief van Nationaal Actieplan Groenten en Fruit (NAGF) is een coalitie met bedrijven, branche- en maatschappelijke organisaties gevormd om tot deze gezamenlijke campagne te komen die bestaat uit een breed pakket middelen en activiteiten. De campagne loopt van Wereld Gezondheidsdag, 7 april tot Wereld Voedseldag 16 oktober en start met de lancering van een video, website www.geefkleurdoor.nl (online vanaf woensdag 7 april a.s. 10.00 uur) en toolbox. Nasrdin Dchar, Nadia Zerouali en Howard Komproe werken o.a. mee in deze campagnevideo. Ook Woezel en Pip maken hun opwachting in de video. Ambassadeurs Tamara de Weijer en Diederik Gommers hebben aangegeven om de boodschap te ondersteunen.
Doe je mee?
Samen met GroentenFruit Huis, LTO Noord, LLTB, ZLTO en LTO Nederland roepen wij u op als lid met groente en/of fruit om deze campagne via uw social media uit te dragen naar de samenleving. Met elkaar hebben we meer impact en leveren we een belangrijke bijdrage aan gezondheid en geluk voor iedereen. Dat mogen we best vaker laten zien! In deze toolbox vind je handige campagnematerialen voor social media.
Partners en Sponsoren gezocht!
Om meer 'Kleur door te geven' en lokale evenementen gedurende dit jaar te organiseren zoeken we zoveel mogelijk sponsoren (€5.000) en partners (€10.000). Doet u mee? Uw bijdrage wordt opgenomen in alle communicatie uitingen. Uiteraard biedt de campagne ook mogelijkheden om aan te sluiten op de communicatie-uitingen vanuit uw eigen bedrijf.
Klik hier voor meer meer informatie over het concept. Voor een nadere toelichting kunt u contact opnemen met Karin Bemelmans.