LTO Dichtbij ledenapp: opnieuw inloggen

  • LTO Noord

LTO Noord-leden die de LTO Dichtbij ledenapp al op telefoon of tablet hebben geïnstalleerd, hebben misschien gemerkt dat ze zijn uitgelogd in deze ledenapp. Deze automatische uitlog is eenmalige doorgevoerd door de ontwikkelaar van de app vanwege de veiligheid.

Het verzoek aan leden die LTO Dichtbij hebben geïnstalleerd is om opnieuw in te loggen. Dan komen ook pushmeldingen via de app weer door op jouw telefoon, en kunnen nieuwe artikelen in de app weer worden gelezen. Het opnieuw inloggen kan door emailadres en wachtwoord nog een keer in te voeren in het beginscherm wanneer de app wordt geopend. Je hoeft dus niet de app opnieuw te ‘activeren’. 

Lukt het inloggen niet, bijvoorbeeld omdat je niet meer weet welk wachtwoord je eerder hebt gekozen, klik dan op ‘wachtwoord vergeten’, en een nieuw wachtwoord kan per mail worden aangemaakt.

Vragen over LTO Dichtbij

Heb je vragen over de LTO Dichtbij ledenapp, of de installatie hiervan op mobiele telefoon of tablet, neem dan contact op met het Leden Contact Centrum via: 088 – 888 66 66 of info@ltonoord.nl.

Meer informatie is ook te vinden op www.lto-dichtbij.nl

LTO Dichtbij - download hem nu!

Met deze applicatie voor je telefoon of tablet en exclusief voor jou als lid, ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws van LTO. Nieuws vanuit jouw sector en uit de regio. Ook kun je met regelmaat jouw mening geven over actuele onderwerpen.