Het doel van de campagne is om de consument bewust(er) te maken van de toegevoegde waarde van de boer en tuinder in zijn of haar leven. We laten zien aan de samenleving wie zorg draagt voor de producten die we dagelijks gebruiken. Of misschien nog concreter: dat de consument bewust is dat deze niet zonder de boer en tuinder kan, omdat deze simpelweg dagelijks voor eten en drinken zorgt. Met een consumentenpanel hebben wij getoetst welke spandoeken deze boodschappen het beste overbrengen en deze zijn nu te zien in de afdeling LTO Noord Salland en LTO Noord Rijn en Vlietlanden.
Wij zijn heel benieuwd naar jouw mening
Als jij, als lid, enthousiast wordt van deze opzet, dan willen wij we de campagne verder uitbreiden voor alle door LTO vertegenwoordigde sectoren. En samen met leden de campagne verder verspreiden over ons hele werkgebied.
Draagt de campagne volgens jou bij aan een positieve beeldvorming en spreekt het jou aan om de campagne grootschalig verder in Nederland uit te zetten?
Wij zijn benieuwd wat je van de spandoeken vindt, laat het ons hieronder weten door 3 vragen te beantwoorden.
